vackert tungt glatt värt

torsdag 20 november 2008

Tankar

Mitt huvud är fullt av tankar. Jag känner mig faktiskt förvirrad. Just nu är det många frågetecken i mitt liv. Vissa vill jag gärna ha svar på, och andra vet jag inte om jag vågar höra sanningen om. Nåja, det löser sig förhoppningsvis. Kanske känns det så här förvirrat ibland, inte så mycket att hänga upp sig på? Kanske kommer det att kännas så här igen. Ibland känns det som om det skulle vara skönt att åka iväg ett tag, någonstans ensam. Då kanske vissa saker skulle klarna. Miljöombyte och lite distans kan vara bra.

Jag har så mycket olika idéer och projekt på gång i huvudet också. Det känns precis som när för många personer försöker tränga sig ut genom en dörr samtidigt -det tar stopp. Idéerna kommer inte ut, det går inte. Det är överbelastat (haha), men hellre det än total idétorka! Så här är det väl om man är kreativ och estet som jag... det går upp och ner. Nu ska jag anta rådet att skriva ner mina idéer, solla, granska och sortera. ... det låter jobbigt, tar en sak i taget.

Tjing!

1 kommentar:

Josefine sa...

punktlistor, prioritering och vila däremellan. Kramen <3